Nou Institut Esteve Albert

La principal característica d’aquesta obra són les làmines prefabricades de formigó entre el forjat de la façana, dissenyades perquè protegeixin l’interior de la llum solar. Per a la coberta es van fabricar làmines verticals.

Sant Vicenç de Montalt – Barcelona
2014
800 m²

Prefabricats Planas ha estat l’empresa encarregada de la construcció del nou Institut d’Educació Secundària Esteve Albert, situat a Sant Vicenç de Montalt (Barcelona).

Aquest projecte representa un compromís amb el futur de l’educació, proporcionant una infraestructura moderna i funcional, construïda amb l’eficiència i la robustesa que només el formigó prefabricat pot oferir.

La construcció d’un nou centre educatiu requereix rapidesa, seguretat i durabilitat. La nostra solució amb elements prefabricats ha permès complir amb aquests requisits, optimitzant els temps d’execució i assegurant una qualitat estructural superior per a un entorn d’aprenentatge òptim.

Projectes relacionats

Obra nova per a ERBA DIAGNOSTICS

Projecte Museu Regional Narbonne

Projecte Achat Solutions: Edifici d’Oficines Prefabricat amb Formigó Armat

Nou centre d’atenció primària a Barcelona

Nou edifici CEIP Pericot

Obra a Hamelin LAIE International School

Projecte a l’Audiència Provincial de Girona

Residència d’estudiants universitaris campus diagonal Besòs UPC

Projecte Comissaria de Salt

Projecte Gasolinera a Empúries

Contacta amb nosaltres